Maksutavat
Hyväksymme Suomalaisista verkkopankeista Nordean, Sammon, Osuuspankin ja Säästöpankin verkkomaksut. Erillisiä postitus- ja käsittelykuluja ei laskuteta, vaan ne sisältyvät tuotteen hintaan. Maksu tapahtuu Checkout-palvelun kautta (http://checkout.fi/maksuehdot.html). Verkkopankkisuorituksen jälkeen saat sähköpostiisi tiedon siitä, että tilauksesi on vastaanotettu. Saat kuittina toimivan tositteen lähetyksen mukana. Toimitustavat Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Tuotteen ollessa tarpeeksi pienikokoinen tilaus toimitetaan suoraan postilaatikkoon.
Kuittina toimivan tosite saapuu lähetyksen mukana. Huom! Lähetys on noudettava postista viikon sisällä sen saapumisesta!
Toimituskulut
Kaikki käsittely- ja postituskulut sisältyvät tuotteen verkkokaupassa näkyvään hintaan. Erillisiä toimituskuluja ei lisätä tuotteiden hintaan. Myyntialue Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.
Toimitusaika Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 11.00 tehdyt tilaukset) tai kahden seuraavan arkipäivän aikana. Lähetys lähetetään 2-luokassa. Toimitusaika on 3-8 arkipäivää.
Jos tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi tilaajalle. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus toimitetaan osissa.
Viallisen tuotteen palautus Palautuksista ja reklamoinneista tulee sopia kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta viestinta@mtk.fi, tai puhelimella numerosta 020 4131. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia, mikäli tästä ei ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: - Sähköpostilla osoitteesta viestinta@mtk.fi - Puhelimella numerosta 0409209877
|